BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

keskiviikko 28. heinäkuuta 2010

Terveisiä mökiltä!




9 kommenttia:

tia kirjoitti...

Hmmmmmm ;-) luinko oikein, sinä mökillä.
Kivoja kuvia olet mukanasi tuonut.

Anna kirjoitti...

Tuoreita paistettuja kaloja, NAM!

Anu kirjoitti...

Tia - Juu-u. MINÄ olin tosiaankin mökillä! ;D
Opettelin vähän mökkeilyn alkeita.
Kyllä harmitti, kun minulla oli ihan vaan tavallinen digikamera. Paremmalla kameralla olisin saanut kuvia silkkiuikku-, joutsen- ja kalasääskiperheistä!!!

Anna - Juu, hetkeä aiemmin verkosta haettuja muikkuja. NJAM!

Papu kirjoitti...

Vitsi, että mie oon iloinen näistä siun elämääs tulleista asioista <3

Anu kirjoitti...

Papu - No onhan sitä tullut piipahdettua lähes joka kesä velipojan mökillä. Siellä olin nytkin.

Mari kirjoitti...

Vesi herahti kielelle täällä päässä, kun silmäni osuivat grillattaviin kaloihin. Voi nami!

Tuo rupikonnanen on aivan ihana! Minä olen vuonna 2006 nähnyt viimeksi rupikonnan ja se oli aika pikkuruinen otus :)

Anu kirjoitti...

Marika - Ihana juttu, kun tulit pitkästä aikaa kommentoimaan juttujani. Olin nimittäin TAAS hukannut blogisi osoitteen. Ei tullut nimi mieleen vaikka kuinka mietin. Nyt löysin sen onneksi blogilistaltakin. Enää en hukkaa!!!

Voi miten olisitkaan innoissasi veljeni mökillä. Siellä nimittäin kuhisee sammakoita kosteina iltoina ja öinä. Vessareissulla pitää katsoa tarkasti mihin astuu.
Vähän kalpealta näyttää sammakko kuvassa sillä jouduin ottamaan kuvan salamalla. Oli jo hämärää.

Mari kirjoitti...

Minä kun olen ihmetellyt, että miksei sinua enää näy blogissani - tuumasin että olet jo kyllästynyt jorinoihini :o)

Papu kirjoitti...

Aaa, mie aattelin, että oot murusen kanssa mökkeilemässä :)