BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

lauantai 24. huhtikuuta 2010

Peruna poikineen

Ostin tänään kebabin lohkoperunoilla ja tulin kotiin syömään. Kebab ja salaatti olivat hyviä, mutta perunat...



Karmeita kuivia käppyröitä!!!

En yleensä valita saamastani palvelusta tai ruuasta, mutta tällä kertaa soitin ravintolaan ja kerroin saaneeni aivan ala-arvoisia ja syömäkelvottomia perunoita.

Hetken päästä ovikello soi ja minulle ojennettiin hirmuinen kasa kunnollisia perunoita.




Röyh!

8 kommenttia:

tia kirjoitti...

Kannatti soittaa ei jäänyt kaivelemaan ja vatsaan tyhjää koloa ;-) Aurinkoista sunnuntaita.

Anu kirjoitti...

Tia - Olisin vienyt perunat itse takaisin mikäli en olisi ehtinyt vaihtaa oloasua. Ei huvittanut pukea uudestaan ja lähteä polkemaan räntäsateeseen.
Kannatti tosiaan valittaa. Nauratti vaan himskatisti se karmea perunakasa. En jaksanut syödä kuin murto-osan.

Aurinkoista sunnuntaita sinne myös!

Bullukat kirjoitti...

Siinä näkee, ettei kannata tyytyä osaansa, vaan antaa negatiivistakin palautetta, silloin kun siihen on syytä.

Anu kirjoitti...

Bullukat - Minä olen huono antamaan negatiivista palautetta. Nyt olin niin nälkäinen ja väsynyt, että en saanut hillittyä itseäni. Hyvä niin sillä reklamaatioon oli todellakin aihetta.

marjukka kirjoitti...

Minäkään en mielelläni anna negatiivista palautetta (miksiköhän?), mutta joskus on pakko!
Hienosti reagoivat ravintolassa palautteeseesi. He haluavat pitää sinua jatkossakin asiakkaanaan!

Anu kirjoitti...

Marjukka - Meinasin ensin "äänestää jaloillani" ja lopettaa ravintolassa käymisen kokonaan. Hetken mietittyäni tulin kuitenkin siihen tulokseen, että heidän on hyvä tietää mitä keittiöstä on lähtenyt asiakkaalle. Olin ollut aiemmin tyytyväinen heidän ruokiinsa joten halusin jatkossakin käydä siellä.
Nyt minulla on kuitenkin sellainen tunne etten kehtaa mennä sinne. Minulla on sellainen olo, että olen joku kärttyisä valittajatyyppi. :(

Papu kirjoitti...

Mistä ihmeestä ne voi liikkeissä tietää jos vaan jaloillaan äänestetään, oikein teit! Jos on kunnon liike kyseessä, arvostavat palautettasi, jonka jälkeen voivat korjata virheen. Hyvä sinä!

Anu kirjoitti...

Papu - Täytyy sanoa, että tämän ravintolan suhtautuminen valitukseeni yllätti positiivisesti. Menen taatusti jatkossakin sinne - ehkäpä jo tänään. =)